subota, 27. svibnja 2017.

Probala sam i ostala šokirana: Kako sam dezodorans zamenila sodom bikarbonom!

soda






loading...

Naime, cela filozofija se sastoji u sledećem – stavite sodu bikarbonu na tacnu ili bilo koju plastičnu posudu. Meni je poslužila prazna kutijica od kreme, prvenstveno zbog poklopca. Malo nakvasite šake i lagano dohvatite sodu bikarbonu, taman toliko da vam se jedan sloj zalepi za prste. Potom, prstima je razmažete ispod pazuha, koji vam ostaje potpuno suv. Višak sode sam spadne.

Bio je ponedeljak kada sam prvi put rešila da isprobam trik. Izašla sam iz kupatila, navukla haljinu i krenula na posao. Pa kako bude da bude.

Ceo dan sam provela na poslu, na momente odlazeći do wc-a da proverim “situaciju”. Ništa, nije bilo apsolutno nikakvog neprijatnog mirisa. Naprotiv. Potpuno neutralan miris, tako da je i haljina ostala netaknuta, bez tragova znoja.

Od tog dana, retko kada mi se desi da preskučim ritual sa sodom bikarbonom. Nema onog mešanja mirisa dezodoransa sa prirodnim mirisom kože, koji zna da bude i te kako neprijatan


loading...


.


http://www.e-valovi.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Zbog ovih SJEMENKI doktori su u panici: 100% kontroliše posljedice dijabetesa!

loading... Dijabetes je hronična bolest koja se javlja kada tijelo ne može regulirati količinu šećera u krvi, jer inzulin ne radi i...